Zanim zgłosisz zwrot lub reklamację:

Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie kartonu podczas odbioru przesyłek - nie wahaj się - sporządź z kurierem protokół szkody. W przypadku gdy otworzysz paczkę z uszkodzonym kartonem może się okazać, że sporządzenie takiego protokołu będzie trudniejsze, ze względu na konieczność ściągnięcia ponownie kuriera. 

Pamiętaj - my odpowiadamy za przesyłkę - jednak nie mamy wpływu na firmę przewozową lub jakość świadczonych przez nich usług - dlatego podstawą jest sporządzenie protokołu szkody.

Jeśli po otworzeniu opakowań uważasz, że brakuje części lub masz wątpliwości co do jakości lub znalazłeś jakąś w Twoim mniemaniu wadę - nigdy nie montuj mebli - najpierw zgłoś swoje wątpliwości na adres email: [email protected].

Zwroty

Zwrot możesz zgłosić najpóźniej 14 dnia od momentu otrzymania przesyłki. Przesyłkę zwrotną należy nadać na własny koszt.

Adres do zwrotów:
SMARTWOOD
Łazy 103a,
37-550 Radymno,
Polska.

Chęć zwrotu należy zgłosić poprzez wysłanie wiadomości email na adres: [email protected]

W tytule należy podać nr zamówienia z dopiskiem zwrot.

Klient zwracający zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia zawartości zwracanego towaru. Ze względu na nietypowe rozmiary opakowań używanych do wysyłki - sugerujemy nie wyrzucanie kartonów, przed ostatecznym podjęciem decyzji o zwrocie.

Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zlecenie zgodnie z art. 38 praw konsumenta – więcej informacji znajdziesz w Regulaminie w paragrafie „§ 8 Prawo odstąpienia od umowy".

Materace
Pamiętaj, materac musi być w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania i czysty. Oryginalne opakowanie, w tym folia i karton zabezpieczający, musi być w komplecie i w nienaruszonym stanie.

Uwaga: Nieuzasadnione uszkodzenia materaca lub brak oryginalnego opakowania mogą skutkować odmową przyjęcia zwrotu.


Kłopot ze zwrotem? Możesz nam go zlecić!

W przypadku chęci zwrotu produktu, możesz opłacić i zlecić nam odbiór, przez co oszczędzisz na szukaniu odpowiedniego przewoźnika.

Cena za realizację takiego zlecenia to koszt dostawy + jednorazowa dopłata za zlecenie.

Odbiór paczki w Polsce (wszystko jest uzależnione od ilości paczek) - poniższa cena za model + 25zł.

Łóżka TILA

Cena dostawy: 30 zł 

Łóżka TILA 10, PUZZLE, domki

Cena dostawy: 30-60 zł

Łóżka piętrowe, Antresole

Cena dostawy: 60-120 zł

Łóżka z szufladą

Cena dostawy: 60-90 zł

Pozostałe meble

Cena dostawy: 30 zł

Materac

Cena dostawy: 30 zł


Reklamacje

Reklamacje prosimy zgłaszać na adres mailowy: [email protected] 

Produkty posiadają 2-letnią gwarancję.

Składając reklamację podaj: nr reklamowanych części zgodnie z instrukcją montażu, zrób zdjęcia wad/uszkodzeń.

Reklamacjom nie podlegają części uszkodzone na wskutek niepoprawnego montażu.

Do reklamacji postaramy się odnieść najszybciej jak to możliwe, ale nie dłużej niż w terminie 14 dni.

Wszystkie pozostałe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.