Zanim zgłosisz zwrot lub reklamację:

Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie kartonu podczas odbioru przesyłek - nie wahaj się - sporządź z kurierem protokół szkody. W przypadku gdy otworzysz paczkę z uszkodzonym kartonem może się okazać, że sporządzenie takiego protokołu będzie trudniejsze, ze względu na konieczność ściągnięcia ponownie kuriera. 

Pamiętaj - my odpowiadamy za przesyłkę - jednak nie mamy wpływu na firmę przewozową lub jakość świadczonych przez nich usług - dlatego podstawą jest sporządzenie protokołu szkody.

Jeśli po otworzeniu opakowań uważasz, że brakuje części lub masz wątpliwości co do jakości lub znalazłeś jakąś w Twoim mniemaniu wadę - nigdy nie montuj mebli - najpierw zgłoś swoje wątpliwości na adres email: reklamacje@smartwood.pl.

Zwroty

Zwrot możesz zgłosić najpóźniej 14 dnia od momentu otrzymania przesyłki. Przesyłkę zwrotną należy nadać na własny koszt.

Adres do zwrotów:
SMARTWOOD
Łazy 103a,
37-550 Radymno,
Polska.

Chęć zwrotu należy zgłosić poprzez wysłanie wiadomości email na adres: shop@smartwood.pl

W tytule należy podać nr zamówienia z dopiskiem zwrot.

Klient zwracający zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia zawartości zwracanego towaru. Ze względu na nietypowe rozmiary opakowań używanych do wysyłki - sugerujemy nie wyrzucanie kartonów, przed ostatecznym podjęciem decyzji o zwrocie.

Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zlecenie zgodnie z art. 38 praw konsumenta – więcej informacji znajdziesz w Regulaminie w paragrafie „§ 8 Prawo odstąpienia od umowy".

Materace
Pamiętaj, materac musi być w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania i czysty. Oryginalne opakowanie, w tym folia i karton zabezpieczający, musi być w komplecie i w nienaruszonym stanie.

Uwaga: Nieuzasadnione uszkodzenia materaca lub brak oryginalnego opakowania mogą skutkować odmową przyjęcia zwrotu.


Kłopot ze zwrotem? Możesz nam go zlecić!

W przypadku chęci zwrotu produktu, możesz opłacić i zlecić nam odbiór, przez co oszczędzisz na szukaniu odpowiedniego przewoźnika.

Cena za realizację takiego zlecenia to koszt dostawy + jednorazowa dopłata za zlecenie.

Odbiór paczki w Polsce (wszystko jest uzależnione od ilości paczek) - poniższa cena za model + 25zł.

Łóżka TILA

Cena dostawy: 30 zł 

Łóżka TILA 10, PUZZLE, domki

Cena dostawy: 30-60 zł

Łóżka piętrowe, Antresole

Cena dostawy: 60-120 zł

Łóżka z szufladą

Cena dostawy: 60-90 zł

Pozostałe meble

Cena dostawy: 30 zł

Materac

Cena dostawy: 30 zł


Reklamacje

Reklamacje prosimy zgłaszać na adres mailowy: reklamacje@smartwood.pl 

Produkty posiadają 2-letnią gwarancję.

Składając reklamację podaj: nr reklamowanych części zgodnie z instrukcją montażu, zrób zdjęcia wad/uszkodzeń.

Reklamacjom nie podlegają części uszkodzone na wskutek niepoprawnego montażu.

Do reklamacji postaramy się odnieść najszybciej jak to możliwe, ale nie dłużej niż w terminie 14 dni.

Wszystkie pozostałe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

 

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.
Ikonka las
Darmowa dostawa
Ikonka las
Posadź drzewo