Zanim zgłosisz zwrot lub reklamację:
Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie kartonu podczas odbioru przesyłek - nie wahaj się - sporządź z kurierem protokół szkody. W przypadku gdy otworzysz paczkę z uszkodzonym kartonem może się okazać, że sporządzenie takiego protokołu będzie trudniejsze, ze względu na konieczność ściągnięcia ponownie kuriera.
Pamiętaj - my odpowiadamy za przesyłkę - jednak nie mamy wpływu na firmę przewozową lub jakość świadczonych przez nich usług - dlatego podstawą jest sporządzenie protokołu szkody.
Jeśli po otworzeniu opakowań uważasz, że brakuje części lub masz wątpliwości co do jakości lub znalazłeś jakąś w Twoim mniemaniu wadę - nigdy nie montuj mebli - najpierw zgłoś swoje wątpliwości na adres email: [email protected].
Zwroty
Zwrot możesz zgłosić najpóźniej 14 dnia od momentu otrzymania przesyłki. Przesyłkę zwrotną należy nadać na własny koszt.
Adres do zwrotów:
SMARTWOOD
Łazy 103a,
37-550 Radymno,
Polska.
Chęć zwrotu należy zgłosić poprzez wysłanie wiadomości email na adres: [email protected]
W tytule należy podać nr zamówienia z dopiskiem zwrot.
Klient zwracający zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia zawartości zwracanego towaru. Ze względu na nietypowe rozmiary opakowań używanych do wysyłki - sugerujemy nie wyrzucanie kartonów, przed ostatecznym podjęciem decyzji o zwrocie.
Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zlecenie zgodnie z art. 38 praw konsumenta – więcej informacji znajdziesz w Regulaminie w paragrafie „§ 8 Prawo odstąpienia od umowy".
Materace
Pamiętaj, materac musi być w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania i czysty. Oryginalne opakowanie, w tym folia i karton zabezpieczający, musi być w komplecie i w nienaruszonym stanie.
Uwaga: Nieuzasadnione uszkodzenia materaca lub brak oryginalnego opakowania mogą skutkować odmową przyjęcia zwrotu.
Kłopot ze zwrotem? Możesz nam go zlecić!
W przypadku chęci zwrotu produktu, możesz opłacić i zlecić nam odbiór, przez co oszczędzisz na szukaniu odpowiedniego przewoźnika.
Cena za realizację takiego zlecenia to koszt dostawy + jednorazowa dopłata za zlecenie.
Odbiór paczki w Polsce (wszystko jest uzależnione od ilości paczek) - poniższa cena za model + 25zł.
Łóżka TILA
Cena dostawy: 30 zł
Łóżka TILA 10, PUZZLE, domki
Cena dostawy: 30-60 zł
Łóżka piętrowe, Antresole
Cena dostawy: 60-120 zł
Łóżka z szufladą
Cena dostawy: 60-90 zł
Pozostałe meble
Cena dostawy: 30 zł
Materac
Cena dostawy: 30 zł
Reklamacje
Reklamacje prosimy zgłaszać na adres mailowy: [email protected]
Produkty posiadają 2-letnią gwarancję.
Składając reklamację podaj: nr reklamowanych części zgodnie z instrukcją montażu, zrób zdjęcia wad/uszkodzeń.
Reklamacjom nie podlegają części uszkodzone na wskutek niepoprawnego montażu.
Do reklamacji postaramy się odnieść najszybciej jak to możliwe, ale nie dłużej niż w terminie 14 dni.